آشنایی با ریوتو

آشنایی با ریوتو: ریوتو، یک ابزار آنلاین جهت یادگیری مهارت های تخصصی دیجیتال مارکتینگ، مدیریت کسب و کار می باشد. ما در کنار آموزش، ابزارهایی برای توسعه سیستم فروش به شما ارائه میدهیم. اگر علاقمندید بیشتر با ما آشنا شوید، ادامه این مقاله مناسب شماست.

دلیل شکل‌گیری ریوتو

ریوتو در سال 1399 متولد شده است؛ در تلاشیم با استفاده از تجربیات مختلف طی 5 سال گذشته، ابزارها و آموزش هایی در حیطه مدیریت و بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) در اختیار افراد متخصص و علاقمندِ این حیطه، قرار دهیم.

ابتدای سال 95 زمانی که با شرکت هیت لند شروع به همکاری کردیم شاید این مسیر برای ما روشن نبود و مانند هر شخص دیگری که در ابتدای هر مسیر جدیدی قرار دارد، پر از سوالات بی پاسخ بودیم، اما امروزه موفق شده ایم در این مسیر ده ها کسب و کار را با مشاوره یا خدمات مستقیم خودمان توسعه دهیم و صدها نفر را برای انجام فعالیت های مدیریتی و دیجیتال مارکتینگ آموزش دهیم.

ریوتو و آموزش

اینکه امروزه آموزش به یکی از صنایع بزرگ دنیا تبدیل شده است از ده ها سال پیش با تخصصی شدن مهارت ها قابل پیش بینی بود و همیشه تحلیل‌گران و جامعه شناسان در مورد آن صحبت می کردند، اما امروزه شاید تعجب کنید که در حال گذار از دوران اطلاعات و ورود به عصر مفهوم هستیم.

دوران قرنطینه 2020، پایان عصر اطلاعات و ورود به عصر مفهوم است. در این جهان نوپا افراد منطق-محور به کارگران و بدنه سیستم های اقتصادی و کسب و کار تبدیل خواهند شد.

مصطفی نصیری – بنیان‌گذار ریوتو

به همین علت، ما تصمیم داریم سبک جدیدی از آموزش را ارائه دهیم که چند ویژگی دارد:

  • شخصی سازی شده: آموزش های ما با توجه به نیاز شخصی افراد تهیه شده اند. هر فرد بر اساس نیاز خودش می تواند روش یادگیری متفاوتی در پیش بگیرد.
  • تعامل محور: ضعف آموزش های مجازی و حتی کتاب ها، عدم تعامل است. ما آموزش هایمان را بر اساس تعامل کاربر با آموزگار طراحی کرده ایم.
  • هوشمندسازی: آموزش برای ما یک ویدیو نیست، ما آموزش هایمان را در کنار ابزاری هوشمند به شما ارائه میدهیم که در مسیر یادگیری می توانید از آنها استفاده کنید.

این آن چیزی است که برای ما تفسیر آموزش نوین در عصر جدید است. این آموزش ها بدون حاشیه به اصل داستان می پردازند و به شما کمک می کنند به جای دریافت اطلاعات هرز، دقیقا آنچه که نیاز دارید را یاد بگیرید. ریوتو، راه یادگیری و توسعه …

ریوتو و خدمات کسب و کار

چالشی که کسب و کارهای کوچک مخصوصا استارت آپ ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، نداشتن واحد بازاریابی است. در طی این سالها ایده هایی فوق العاده و نیاز بازار را می دیدیم که به دلیل ارائه بد (Weak Presentation)، نداشتن استراتژی برای بازار (Marketing Strategy) در ورود به بازار، شکست می خوردند و یا حتی قبل از آن، به دلیل ضعف مدیریت، در انجام برنامه ها یا مسائل بسیار ساده درون تیم خود به اختلاف بر می خوردند و فرایند کارشان برای همیشه متوقف می شد. ما نیز این تجربیات را داشته ایم.

در ریوتو ما با دراختیار قرار دادن بخش ها خدماتی و ابزارهای توسعه ای به زیرساخت شما برای ورود به بازار یا مدیریت داخلی کمک می کنیم تا بتوانید بدون دغدغه به اصل ایده خود رسیدگی کنید.

آنچه موجب موفقیت یا شکست یک تیم در تحقق بخشیدن به ایده محوی خود می شود، توانایی در مدیریت داخلی و ارائه به بازار است.

مصطفی نصیری

سابقه و پیشینه ریوتو

ما قبل از راه اندازی ریوتو کسب و کارهای مختلفی را استارت زدیم. هرکدام با اهدافی کوتاه مدت یا بلند مدت شروع شده بودند، برخی موفق و برخی ناموفق بودند اما مهمترین تجربه که ما را وارد دنیایی متفاوت کرد، تجربه ما در پارک علم و فناوری همدان بود.

آشنایی با ریوتو
آقای مصطفی نصیری درکنار مهندس ترکمن (کادر پارک علم و فناوری همدان) و آقای غلامی (عضو اسبق ریوتو)

ما با توجه به پیشینه شخصی آقای مهندس نصیری، بنیان گذار ریوتو، پژوهش و مطالعات آکادمیک بخش جدانشدنی در تمامی پروژه های ما بود. در سال 97 بهمراه ایشان در پارک علم و فناوری بر روی پروژه تریج فعالیت کردیم که علاوه بر پذیرش به عنوان طرح فناور، مورد تجلیل اساتید و مدیران عالی رتبه همدان قرار گرفت.

تجربه اصلی و مسیری که هم اکنون در ریوتو شکل گرفته است، به دلیل ارتباطی است که با ده ها شرکت دانش بنیان و فناور، ده ها اساتید و نخبگان کشور بود که ما را متوجه مسائل و چالش های عمیقی کرد. در این باره از زبان آقای نصیری بخوانید:

… در سال 97 که وارد پارک شدیم و به عنوان فناور جوان ما را خطاب کردند، خیلی استارت آپ ها برای سوال و جواب هایی به دفتر ما مراجعه می کردند یا تماس می گرفتند و در مورد مشکلات خود می گفتند. چیزی که در این میان تجربه کردم، به آرامی برای من دغدغه شد و شرکت خودم را رها کردم تا بیشتر در این فضا قرار بگیرد، امروزه ریوتو، آن چیزی است که از سال 97 به آن فکر می کردم…

مصطفی نصیری

نظری که آقای دکتر ستاری (رئیس بنیاد ملی نخبگان و معاون علمی-فناوری رئیس جمهور) در بازدید خود و تیمش از طرح های فناور ریوتو در پارک علم و فناوری داشت، این بود که هر زمان شما بتوانید به یک نفر کمک کنید تا در این مسیر قدم بردارد، بخشی از بافت آینده جامعه را رشد داده اید.

برای دیدن تصاویر دیگر درباره این بازدید به خبرگزاری بسنا مراجعه کنید: لینک خبر

هم اکنون در سایت کرویا و شبکه های اجتمایی، آموزش های مختلفی به رایگان منتشر خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.

  • تماس با ما: 09016200803 (تماس در ساعات اداری)
  • رایانامه: Riveto.ir@gmail.com

پاسخگوی سوالات شما در بخش نظرات این صفحه هستیم 🌹

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

دسته‌ها

بالا
Loader