Empty cart

محصولی در سبدخرید وجود ندارد

تبلیغات بازدیدی استوری اینستاگرام

تبلیغات بازدیدی (به انگلیسی: CPM) یکی از روش های محبوب تبلیغات است. این روش تبلیغ در اینستاگرام بواسطه خدمات فیسبوک انجام میشود. به دلیل فیلتر بودن فیسبوک و تحریم ها، مجموعه ریوتو ابزاری را طراحی کرده است که می تواند تبلیغات بازدیدی استوری اینستاگرام را برای شما انجام دهد. در ادامه به معرفی این ابزار می پردازیم.

تبلیغات استوری اینستاگرام بر اساس نمایش

روش CPM یا پرداخت هزینه بر اساس نمایش به روشی گفته می شود که شما برای مقدار مشخصی از نمایش هزینه پرداخت می کنید. استوری اینستاگرام دارای ابزارهای مختلفی است که در تبلیغات این موارد مورد توجه است:

  • امکان قراردادن بنر تصویری و تیزر یا کلیپ تبلیغاتی به مدت 15 ثانیه
  • تمرکز بالاتر و تاثیر بالاتر در انتقال پیام تبلیغ به دلیل تمام صفحه بودن
  • امکان قرار دادن لینک یک صفحه از سایت شما یا لندینگ در استوری (قابلیت sweep up)
  • امکان درج آدرس صفحه اینستاگرام شما و افزایش مخاطبین هدف شما
  • هزینه پایین تر نسبت به تبلیغات پست و بازده بالاتر از پست

با پیچیدگی روزافزون الگوریتم های نمایش پست ها در اینستاگرام، سال 2021 سال شروع اهمیت دوچندان استوری است، بنا به تجربه مشتریان ما در چند سال گذشته در فرایند تبلیغات، استوری تا 70% بهره وری بالاتری نسبت به پست اینستاگرام در تبلیغات داشته است.

مزایا و برتری تبلیغات بازدیدی

روش تبلیغات بازدیدی دارای ویژگی هایی است که می تواند نتیجه مطلوب تری در موارد خاص از باقی روش های تبلیغ ایجاد کند. در ادامه به بررسی مزایای این روش تبلیغ می پردازیم:

  • افزایش آگاهی از برند: به دلیل تعداد بالاتر نمایش، آگاهی از برند شما افزایش پیدا میکند. افزایش آگاهی از برند مهمترین عنصر استراتژیک در توسعه بلند مدت سیستم فروش بشمار می رود.
  • هزینه های کمتر: بصورت کلی شما در تبلیغات بازدیدی می توانید با بودجه پایین ترین تبلیغات خود را اجرا کنید. این مزیت، این روش تبلیغ را روشی هوشمندانه برای تحقیقات بازاریابی محصولات جدید یک شرکت یا شروع فروش محصول خاص برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ تبدیل کرده است.
  • احتمال ایجاد فروش بیشتر: بنابراستراتژی سیستم فروش شما، این روش تبلیغات به دلیل هزینه پایین تر و مکانیزم اثر بلند مدت آگاهی از برند می تواند یک فروش با شیب صعودی مطلوب برای فروش محصولات یا خدمات شما باشد.
  • ضمانت تعداد بازدید: در این روش تبلیغات، می توان براساس تعداد نمایش تبلیغات کرد. در روش های دیگر تبلیغات در اینستاگرام به دلیل استراتژی های اینستاگرام، نمی توان تعداد بازدید را دقیقا بررسی کرد و به این دلیل ضریب شکست تبلیغات به شدت بالاتر خواهد بود.

استمرار در این روش تبلیغ، به شدت بازدهی آن را بالاتر می برد. همانطور که می بینید، برند های مختلف در استوری اینستاگرام پیج های مختلف در یک بازه زمانی یک تا 3 ماه مستمر تبلیغ می کنند. این استمرار باعث رشد ضریب اعتماد به پویایی کسب و کار و افزایش فروش خواهد شد.

معایب تبلیغات بازدیدی استوری اینستاگرام

این روش تبلیغ با این حال که می تواند برای بسیاری از کسب و کارها و محصولات متنوعی کاربردی باشد اما نقاط ضعفی هم دارد:

  • زمان محدود نمایش: زمان اجرای تبلیغ بازدیدی در استوری اینستاگرام 15 ثانیه است. در مدت زمان 15 ثانیه بسیاری از موضوعات را نمی توان معرفی کرد.
  • نیاز به استمرار در تبلیغ: این تبلیغات به دلیل مورد بالا، نیازمند استمرار است که در این صورت است که کاربر به موضوع تبلیغ اعتماد می کند.
  • نداشتن تاثیر کوتاه مدت قوی: این روش تبلیغ بیشتر تمرکز روی آگاهی برند دارد و برای تاثیرات کوتاه مدت مناسب نیست)
  • نیاز به تولید محتوای اختصاصی و مستمر: در این روش تبلیغ شما لازم است کارهای گرافیکی متنوعی انجام دهید که مدیریت این خورده کارها برای برند ها و شرکت ها کار دشواری است.
  • سختی هماهنگی تبلیغات با صفحات بزرگ: صفحات بزرگ به سختی پیام دایرکت یا تلگرام شما را می بینند و گاها یک ران تبلیغ ممکن است روز ها هماهنگی برای تبلیغ آن بطول بیانجامد.

با توجه به مشکلاتی که این روش تبلیغ در اینستاگرام دارد، تیم ریوتو، ابزاری را طراحی و پیاده سازی کرده است که بواسطه آن می توانید از این معیایب به عنوان نقطه قوت و نقطه پرش کسب و کار خود استفاده کنید.

معرفی ابزار هوشمند تبلیغات بازدیدی استوری ریوتو

ابزارهوشمند تبلیغات استوری اینستاگرام، خدمتی از ریوتو

ما در ریوتو، با تمرکز بر تجربیات تلخ مشتریانمان طی 5 سال گذشته، ابزاری هوشمند برای ثبت سفارش تبلیغات طراحی و پیاده سازی کردیم. استفاده از این ابزار هوشمند به راحتی ثبت سفارش هر محصول و خدمات دیگر است و دیگر نیازی نیست شما کار دیگری انجام دهید! ویژگی های این ابزار را در ادامه مشاهده کنید:

  1. ثبت سفارش خودکار: شما با ابزار هوشمند ما می توانید به جای هماهنگی با پیج های مختلف، هماهنگی با گرافیست یا تدوین گر برای طراحی تبلیغ، پیگیری پرداخت هزینه به صفحه تبلیغ گیرنده، ارسال محتوای تبلیغ و پیگیری اجرای تبلیغ و دریافت آمار نهایی… تنها کافی است این فرم سفارش را ثبت کنید و ما با استفاده از این ابزار خودکار و تیم پشتیبانی قوی خود، شما را در این مسیر همراهی خواهیم کرد.
  2. عدم نیاز به بررسی اعتبار صفحه: در اینستاگرام، راهکارهای تقلب و افزایش بازدید زیادی وجود دارد. ما با استفاده از ابزار هوشمند خود، این مسئله را حل کرده ایم. پیج های همکار ما بصورت هفتگی مورد بررسی و تحلیل قرار میگیرند.
  3. امکان انتخاب تعداد نمایش دلخواه: شما لازم نیست بصورت ساعتی یا روزانه تبلیغات استوری سفارش دهید، با ابزار ما می توانید دقیقا به میزان دلخواه خود تعداد نمایش را مشخص کنید و نگران دیده شدن تبلیغ خود نباشد.
  4. بازگشت هزینه در صورت عدم موفقیت تبلیغ: در صورتی که تعداد بازدیدی که شما درخواست کردید اتفاق نیافتاد، باقی هزینه به شما برگردانده می شود.
  5. تحلیل و آنالیز تخصصی: فرایند تحلیل و آنالیز صفحاتی انتخابی برای تبلیغات، توسط کارشناسان تیم ریوتو بصورت کامل و با ارائه گزارش انجام می شود.
  6. طراحی محتوای تبلیغ: دیگر نیازی به هماهنگی برای طراحی یا تدوین با گرافیست ها نیست، در حین ثبت سفارش تبلیغ خود می توانید انتخاب کنید که ما برای شما محتوای تبلیغ را آماده کنیم.
  7. استفاده از قابلیت sweep up: به علت زمان کوتاه 15ثانیه تبلیغات استوری، انتقال مفاهیم خاص به شدت دشوار است، در نتیجه با این ابزار می تونید انتخاب کنید تا در حین دیدن تبلیغ، کاربر بتواند به صفحه خاص از سایت شما یا صفحه لندینگ اختصاصی شما وارد شود.
  8. طراحی اختصاصی لندنیگ: همانطور که می توانید بنر خود را سفارش دهید، می توانید مسئولیت طراحی لنیدنگ با قابلیت های مختلف را بر عهده ما قرار دهید. در این روش امکانات متنوعی مانند امکانات CRM، ارائه اطلاعات بیشتر مانند فیلم، عکس، متن، آدرس و … را ارائه دهید.
  9. فرم دریافت اطلاعات: با استفاده از ابزار ما می توانید در بخش لینک استوری در خواست دهید تا ما فرم دریافت اطلاعات مشتریان شامل: نام و نام خانوادگی و شماره تماش مشتریان را برای شما گردآوری کنیم.
  10. تعامل پیامکی با مشتریان: در این ابزار هوشمند می توانید انتخاب کنید، مشتریان پس از ثبت اطلاعات تماس خود بصورت پیامکی از سیستم خودکار بازخورد بگیرند و اطلاعات بیشتر مانند لینک سایت شما، تبلیغات خرید محصول شما و.. برای آنها ارسال شود. این سیستم کاملا هوشمند است و به تمامی خطوط حتی خطوطی که تبلیغات آنها مسدود است نیز تبلیغات را پیامک خواهد کرد.
  11. ارسال خودکار شماره ها بصورت پیامکی: شما در این ابزار می توانید قسمت پیامک به مدیران را فعال کنید. در این ویژگی، زمانی که کاربر نام و شماره تلفن خود را ثبت می کند، فورا این اطلاعات برای شما یا تیم فروشتان پیامک می شود و شما می توانید سریعا برای فروش یا مشاوره تلفنی با آنها تماس بگیرد.
  12. پشتیبانی: شما زمانی که سفارش خود را در این ابزار ثبت کنید، یک نفر از اعضای تیم ریوتو به عنوان کارشناس شخصی شما انتخاب می شود و برای انجام تمامی مراحل با شما در تماس خواهد بود. هیچ ابهام و سوال شما بدون پاسخ نخواهد بود.

راهنمای استفاده از ابزار هوشمند تبلیغات بازدید استوری

شما برای استفاده از این ابزار کافی است در سایت ما ثبت نام کنید و وارد صفحه این ابزار شوید. باقی فرایند به راحتی آب خوردن است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با ما تماس بگیرد.

با تشکر از شما، تیم کارشناسان ریوتو

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

دسته‌ها

بالا