قانون ضوابط دفاتر

تمامی دفتر های اداری که تحت نظارت ریوتو در حال مدیریت است (مانند دفاتر همطب، بادرنگ طب و…) ملزم به پیاده سازی ضوابط دفاتر در خط مشی فعالیت خود می باشند. بدیهی است برای تمامی پرسنل ریوتو این ضوابط به عنوان خط مشی تعیین کیفیت فعالیت ایشان در نظر گرفته می شود. این آموزش به شرح قانون ضوابط دفاتر پرداخته است:

بند 1: ساعات فعالیت

  1. ساعت کاری دفتر مرکزی همطب ساعت 8 صبح الی 16 می باشد.
  2. پرسنل موظف هستند قبل از ساعت 8 در دفتر حضور داشته و فعالیت خود را راس ساعت 8 صبح آغاز کنند. حضور در دفتر بعد از ساعت 17 ممنوع می باشد.
  3. ساعت استراحت 1 ساعت در طول تایم اداری است. زمان استراحت برای هر پرسنل به انتخاب خودش میباشد اما پیشنهاد می شود ساعت 13 الی 14 باشد.
  4. پنج شنبه های ساعت فعالیت تا ساعت 14 می باشد.
  5. روز پنج شنبه تایم استراحت تعریف نشده است.
  6. روزهای جمعه و تعطیلات رسمی دفتر مرکزی همطب تعطیل می باشد.
  7. 7- ساعت کاری استاندارد در طول هفته 46 ساعت و در طول ماه 184 ساعت می باشد.

بند 2: محرمانگی

  1. با توجه به نوع فعالیت ریوتو، تمامی امورات داخلی ریوتو بطور تام و کل محرمانه درنظر گرفته می شود و تمامی پرسنل موظف به حفظ محرمانگی اطلاعات می باشند.
  2. هرگونه افشای اطلاعات ناشی از سهل‌انگاری یا به قصد عمد بدون هیچ بررسی اضافه ای موجب لغو قرارداد همکاری و شراکت پرسنل و شرکا می شود.
  3. در صورت حساسیت اطلاعات افشا شده، امورات از طریق سازمان های مربوطه مانند دادگستری مورد پیگیرد قانونی قرار خواهدگرفت.

بند 3: شرح وظایف

  1. هر شخص در تمامی دفاتر، دارای یک جایگاه شغلی مشخص با شرح شغل مشخص می باشد که علاوه بر پیروی از این ضوابط ملزم به پیروی از ضوابط مختص هر جایگاه که شخص در آن در حال فعالیت است، می باشد.
  2. هر هفته/ماه، شرح فعالیت پرسنل برای هفته/ماه پیش رو طی جلسه ای با جایگاه ارشد، برنامه ریزی می شود و شخص موظف به پیروی دستورات ارشد در راستای برنامه ریزی فعالیت خود می باشد.
  3. هر هفته/ماه، ضروری است شخص کاربرگ صورت جلسه فعالیت خود را تکمیل نموده و به جایگاه ارشد خود تسلیم نماید.
  4. در صورت عدم پیروی از برنامه های تفویض مسئولیت شده، شخص توبیخ و در صورت تکرار لغو فعالیت می شود.

بند 3: روابط کاری

  1. هر واحد/دفتر/اتاق مسئول خاص خود را دارد و مسئولیت حفظ و نگهداری اموال آن مکان با ایشان می باشد.
  2. هیچ پرسنلی بدون اجازه اجازه ورود به مکان دیگری را بدون اجازه و هماهنگی از قبل ندارد.
  3. پرسنل تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به سیستم های کاری دیگر را حتی با اجازه رسمی ندارند.
  4. مسئولیت حفظ اطلاعات روی هر سیستم کاری ائم از تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و… بویژه اطلاعات اشتراکی سرور ریوتو با مسئول آن بخش می باشد و در صورت از دست رفتن اطلاعات، ایشان مسئول خسارات وارد شده می باشند.
  5. هیچ پرسنلی اجازه داشتن همراه و ورود همراه به دفاتر را ندارد مگر با هماهنگی قبلی و کسب اجازه رسمی و مکتوب.
  6. پرسنل برای ورود و خروج به دفتر الزاما از دستگاه اثر انگشت استفاده کنند. ورود و خروج بدون ثبت اثر انگشت اولا غیرقانونی و منجر به جریمه و توبیخ است و ثانیا جزو ساعات حضور و فعالیت در نظر گرفته نمی شود.
  7. اصلاح و تغییر در فرامین دستگاه ثبت و خروج اثرانگشتی حتی توسط مدیر بخش غیرقانونی بوده و پیگیرد قانونی دارد.
  8. پرسنل در صورت عدم امکان/تمایل به حضور در دفتر و فعالیت در جایگاه شغلی خود الزاما از روز قبل باید هماهنگ کنند و بصورت کتبا فرم مرخصی ساعتی یا روزانه دریافت نمایند. در غیر اینصورت مسئول بخش جریمه نقدی و توبیخ می شود. (این مورد به استثنای قوه قاهره می باشد)
  9. بند ها و مفاد ضوابط دفاتر (سند حاضر) بدون هماهنگی قبلی به روز رسانی می شود و پرسنل موظف هستند ماه حداقل یکبار به این سند برخط به آدرس riveto.ir/blog/office-rule مراجعه کرده و مفاد را مجدد مطالعه نمایند.

امید است بتوانیم در کناریکدیگر قدمی توسعه و آباداتی کشورمان برداریم 🌹

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

دسته‌ها

بالا
Loader